Jestem tylko babą - Jadwiga Has


Danuta Rinn
Jestem tylko babą


Jadwiga Has

I'm a woman, just a woman, that's all
I'm a woman, just a woman, what's wrong
I'm a woman, just a woman, that's all
I'm a woman, really love you, you know

Don't tell me now you don't believe any girl
One made you cry a-many tears ago, many years
You have to know the love is like a phoenix bird
Don't let me go, I'm playing with you fair

Jestem babą, tylko babą, tak jest
Jestem babą, tylko babą, sam wiesz
Jestem babą, która kocha, tak jest
Która pójdzie tam za tobą, gdzie chcesz

Więc nie mów, że nie wierzysz już żadnej z nas
Ślad kilku łez tak dawno już zatarł czas
Wiesz o tym sam, że miłość jest jak wierny ptak
Przywołaj go, powróci pod twój dach

I'm a woman, just a woman, that's all
And you want me and you need me, I know

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz