Czy to wszystko ma sens - Jonasz Kofta


Danuta Rinn
Czy to wszystko ma sens


Jonasz Kofta

Wiesz jaka jestem
Konkretna, rzeczowa
Chyba, że mnie czasem boli głowa
Ale mam przecież cały dom na głowie
Na sam powiedz

Wiesz jaka jestem
Energiczna, dorosła
Zawsze zniosę jeszcze więcej niż zniosłam
Ale dzisiaj nagły smutek mnie nawiedził
I zadaję ci kochanie to pytanie
A w dodatku wcale nie chcę odpowiedzi

Czy to wszystko ma sens
To pytanie bez sensu
Kiedy robi się tęskno od tęsknot
Rozpuszczają łzy tusz, rozmazują urodę
Brak powodów jest właśnie tym powodem
Dla którego cię pytam wśród łez
Czy to wszystko ma sens
Czy ma sens

Wiesz jaka jestem
Wygodnie ci ze mną
Masz tę pewność idioto, masz tę pewność
Że ja nigdy cię samego nie zostawię
Albo prawie

Wiesz jaka jestem
Na mój temat wiesz wszystko
Ale lepiej nie podchodź zbyt blisko
Mam pod ręką kilka ciężkich popielniczek
Idź, poczekaj w knajpie, w kinie, aż mi minie
Ja zostanę i spokojnie się wyryczę

Czy to wszystko ma sens...

Przecież płakać się powinno na temat
A tematu jak nie ma, tak nie ma
Przecież jestem panią domu i damą
Bez powodu usiadłam i płaczę
Może chcę, żeby było tak samo
Tylko zupełnie inaczej

Czy to wszystko ma sens...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz