Czas zrobił swoje - Magda Czapińska


Danuta Rinn - Czas zrobił swoje

Magda Czapińska

Dziewczynka, którą kiedyś byłam
Odwiedza mnie czasami w snach
Częstuje dropsem lub agrestem
I patrzy na mnie, jakoś tak

Z niedowierzaniem w piwnych oczach
W zdumieniu tak dziecinnym trwa
Jakby nie mogła w to uwierzyć
Że ja - to ja, że ja - to ja

To czas, kochanie, zrobił swoje
Dokładnie i solidnie
Każda dziewczynka to przechodzi
A potem trochę brzydnie

To czas, kochanie, zrobił swoje
I cofnąć go nie można
Pamiętaj o tym, wróć do mamy.
Na przyszłość bądź ostrożna

Z pożółkłej starej fotografii
Uśmiecha się znajoma twarz
Zabawne jasne warkoczyki
A w oczach ten bezczelny blask

Pamiętasz - pyta - tamte wiosny
Wagary, flirty, pierwsze bzy
I tego, który kochać nie chciał
Więc dotąd się za karę śni

To czas, kochanie, zrobił swoje
I depcze nam po piętach
On jakoś nie zna się na żartach
Na żadnych sentymentach

To czas, kochanie, zrobił swoje
Najlepiej jak potrafił
A ty - ty wiecznie uśmiechnięta
Na starej fotografii

W codziennym życia kołowrotku
Wciąż zrywa mi się jakaś nić
Więc trzeba wiązać koniec z końcem
I mimo wszystko jakoś żyć

W pośpiechu, podle, bez nadziei
Z dnia na dzień przeżyć byle jak
A nocą pytać aż do świtu
I po co tak, i na co tak

To czas, kochanie, robi swoje
Traktuje nas jak gości
On nie ma złudzeń, ani pytań
I żadnych wątpliwości

A czas nie pyta, tylko płynie
I twarze wokół zmienia
Aż nagle widzisz jak go mało
Zostało do stracenia

1 komentarz:

  1. Anonimowy3/06/2021

    29 yrs old Nuclear Power Engineer Boigie Worthy, hailing from Owen Sound enjoys watching movies like Iron Eagle IV and Jigsaw puzzles. Took a trip to Boyana Church and drives a F150. Wiecej informacji tutaj

    OdpowiedzUsuń