Wszędzie ty - Jerzy Miller


Jerzy Połomski
Wszędzie ty


Jerzy Miller

Skąd mogłem wiedzieć
Że przede mną ktoś już był
W milczeniu twoim przetrwał
W zamyśleniu twym
Skąd mogłem wiedzieć
Że zamieszkał w twoich snach
Na długo przedtem niż ja
Skąd mogłem wiedzieć
Że na próżno szukam słów
By rozpogodzić miłość przynoszącą ból
Skąd mogłem wiedzieć
Jakich zaklęć użyć mam
By tak jak dawniej było nam

Wszędzie ty – jak obsesja
Wszędzie ty – twa obecność
W każdym dniu nieustannie trwa
Wracasz w snach – wciąż tak samo
Wołasz mnie, lecz sny kłamią
Przecież wiem, że pewnego dnia
Znów słońce stanie się słońcem
Czas, który wszystko rozumie
Dziś, może jutro, zakończy
To, co się jeszcze tli w nas
Da tobie miejsce w albumie
Na dnie szuflady w mym biurku
Dziś, może jutro, już jutro
Znów słońca zobaczę blask

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz