Jaki sen, taki dzień - Agnieszka Osiecka

Agnieszka Osiecka
Jaki sen, taki dzień

Jaki sen, taki dzień - w tym ambaras
Sama mnie w obcy świat hen wysłałaś
"Jedź i walcz, szkoda łez" - powtarzałaś
To płać, to płać, to płać - jest jak jest

Jestem sam, w knajpie gram, tak jak chciałaś
Forsę mam, kąt swój mam, żaden szpan
W końcu się znajdzie ktoś, kto mnie zechce
Ty płać, ty płać, ty płać - nigdy dość

Nie miałem nic oprócz ciebie
Wierzyłem wciąż tylko w nas
Ty chciałaś więcej - mieć pełne ręce
Więc masz, więc masz, więc masz

Nie miałam nic oprócz ciebie
Wierzyłeś wciąż tylko w nas
Ja chciałam więcej - mieć pełne ręce
Więc mam, więc mam, więc mam

Bywa, że przyjdzie dzień - nie wytrzymam
Żadna mnie siła tu nie zatrzyma
Wezmę stąd bukiet bzu i gitarę
Twój płacz, twój płacz, twój płacz wezwie mnie

Ciebie już, miła ma, nigdy nie posłucham
Teraz ty musisz raz mi zaufać
Przytul mnie do swych rąk i nie pytaj
Twój płacz, twój płacz, twój płacz zniknie sam

Nie mamy nic oprócz siebie
A życie to wielki blef
Nie trzeba więcej wystarczą ręce
I to, i to, co w nas

Nie trzeba więcej wystarczą ręce
I to, i to, co w nas
Nie trzeba więcej wystarczą ręce
I to, i to, co w nas

Ewa i Jerzy Włodarek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz