Już jestem taka głupia - Emanuel Schlechter


It's Foolish But It's Fun
Zofia Terne - Już jestem taka głupia


Emanuel Schlechter

Może ja nie jestem piękna
Może być inne piękniejsze są, niż ja
Może być, że jestem biedna
Może ktoś inny pieniędzy więcej ma

Ale za to ja mam jeden wielki skarb
Bardzo rzadki skarb
Niecodzienny skarb
Umiem brać ze życia
To, co piękne, wiem
To, co czyni życie snem

Mnie cieszy wszystko, cały świat
I las i dom i ptak i kwiat
Już jestem taka głupia
Że to cieszy mnie

Mnie cieszy to, że gwiazdy lśnią
Że ludzie uśmiechnięci są
Już jestem taka głupia
Że to cieszy mnie

Bo życie trzeba zawsze
Z tej najlepszej strony brać
A wtedy ono piękne jest
I szczęście może dać

Mnie cieszy, gdy ktoś sławę ma
I w czyjemś oku szczęścia łza
Już jestem taka głupia
Że to cieszy mnie

To jest chyba rzecz nietrudna
Dobrą być, umieć wybaczyć każdy grzech
Dla mnie to jest rzecz przecudna
Komuś ból, komuś łzy móc zamienić w śmiech

Choć mnie nazywają za to głupia gęś
Wolę głupią być
Niż inaczej żyć
Ja zamykam w jednym
Życia mego treść
Jakby ludziom uśmiech nieść

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz