Ja cieszę się - Andrzej Włast


Deanna Durbin - It's Foolish but it's Fun
Irena Santor, Mieczysław Fogg, Adam Aston

Ja cieszę się

Andrzej Włast

Od dzieciństwa znam książeczkę
I jej treść dzień i noc wciąż w pamięci mam
Zwłaszcza piękną tę bajeczkę
O tym, że jutro znów lepiej będzie nam

Ach, bo mówi prawdę stara bajka ta
Świętą rację ma, treść jej nie jest zła
Gdy masz podłe życie, los cię gnębi też
Ze mnie proszę przykład bierz

Ja cieszę się gdy w górze tam
Słoneczko jasno świeci nam
Już taka głupia jestem
I z tym dobrze mi

Ja cieszę się, gdy idę spać
I gdy nazajutrz muszę wstać
Już taka głupia jestem
I z tym dobrze mi



Naprawdę świat jest piękny
Lecz nie każdy widzi to
Trza umieć patrzeć, w tym jest rzecz
By z dala poznać zło

Ja cieszę się, gdy ktoś jak ja
Szczęśliwy jest i szczęście ma
Już taka głupia jestem
I z tym dobrze mi

Są na świecie rzeczy smutne
Troski są, krzywdy są, zło szarego dnia
Ale życie to okrutne
Czasem też, wierzcie mi, ładne strony ma

A gdy coś ładnego widzę tu czy tam,
Wtedy humor mam, buzi wszcstkim dam
Wtedy nie śpię, nie jem, chodzę jak we śnie
Tyle rzeczy cieszy mnie

Ja cieszę się, gdy słyszę śmiech
Co w koło brzmi tysiącem ech
Już taka głupia jestem
I z tym dobrze mi

Ja cieszę się pewnością tą
Że ludzie zakochani są
Już taka głupia jestem
I z tym dobrze mi

Naprawdę świat jest piękny
Lecz nie każdy widzi to
Trza umieć patrzeć, w tym jest rzecz
By z dala poznać zło

Ja cieszę się, gdy ktoś jest zuch
Całuje, pieści mnie za dwóch
Już taka głupia jestem
I z tym, dobrze mi

Spring Parade - 1940 👉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz