Postaw mnie w kącie - Agnieszka Osiecka


Jerzy Połomski
Postaw mnie w kącie

Agnieszka Osiecka

Gdybym cię zdradzić miał
Albo ciebie ja, albo ciebie ja
Gdybym się z ciebie śmiał
Albo z ciebie ja, albo z ciebie ja
Gdybym na co dzień z tobą był
A o innej w nocy śnił
Tak jak czasem ja...

Postaw mnie w kącie
Postaw mnie w kącie
Nie daj mi jeść ni pić
Zasłoń mi księżyc
Zasłoń mi słońce
Żebym nie widział nic
Postaw mnie w kącie
Postaw mnie w kącie
Na jakiś rok, czy dwa
Zostaw mi pustkę
W banku na koncie
Bardzo bądź na mnie zła

Sądź mnie surowo za każdy błąd
Zabierz mi słońce i wszystko
Tylko przy tobie niech będzie ten kąt
Do ciebie niech będzie blisko

Gdybym pobiegła w świat
I już nie ze mną, nie
Gdybym zmieniła w żart
Słowo dane mnie
Gdybym przy tobie była tuż
A o kim innym śniła już
Tak jak czasem ja...

Postaw go w kącie
Postaw go w kącie
Nie daj mu jeść ni pić
Zasłoń mu księżyc
Zasłoń mu słońce
Żeby nie widział nic...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz