Twe usta kłamią - Andrzej Włast


Tadeusz Faliszewski, Janusz Popławski
Twe usta kłamią

Andrzej Włast

Tyle pięknych dni
Tyle młodej krwi
Szumiało w nas w płomiennym szale
Cóż zostało w nas
Miłość zabił czas
I życie monotonnym gwarem

Razem w splocie rąk
W słońca patrząc krąg
Idziemy urzeczeni czarem
A jednak wiem
Że w szczęściu tem
Wszystko jest jednem złem

Twe usta kłamią mi co dzień
Gdy szepcą słowa o kochaniu
Twe usta kłamią mi co noc
Gdy mnie całują w pożądaniu

Na ziemi snuję się jak cień
A gdy pomyślę o rozstaniu
Twych ust mnie słodka bierze moc
Choć wiem, że kłamią dzień i noc

Często brak mi słów
Wtedy proszę, mów
Że wciąż mnie kochasz jednakowo
Czemu milczysz tak
Czemu słów ci brak
Ciężarem jest ci każde słowo

Czasem jakiś gest
Powiedz, co ci jest
Mów całą prawdę, kłam na nowo
To śmiesznie brzmi
Lecz wierzę ci
W złudzie mi płyną dni...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz