Co mnie w tobie zachwyciło - Zbigniew Stawecki

Irena Jarocka-
Co mnie w tobie zachwyciło


Zbigniew Stawecki

Może ty mi powiesz jak to było
Co mnie w tobie zachwyciło
Żeby chociaż coś się śniło - skąd
Głupio się zaczęło, niezbyt miło
Co mnie w tobie zachwyciło
Co to było, ślepa siła - błąd

I chodzisz za mną jak uparty cień
Nasze usta siebie pragną
Przez calutki dzień
Bez reszty pamięć
Wciąż wypełniasz mi
Bo dookoła, bezustannie ty, tylko ty

Może ty mi powiesz jak to było
Co mnie w tobie zachwyciło
Tak beztrosko sobie żyłam tu
No i nagle wszystko się zmieniło
Co mnie w tobie zachwyciło
Co mnie w tobie zachwyciło, co

Może ty mi powiesz jak to było
Co mnie w tobie zachwyciło
Chciałam zerwać, ale siły brak
Coś mi się wydaje, że to miłość
Co mnie w tobie zachwyciło
Chyba wreszcie na nas przyszło, tak

A gdy się stało, to już człowiek wpadł
Wszystko wokół pojaśniało
Kto by wcześniej zgadł
Niech będzie z nami
Poprzez wszystkie dni
Bo po prostu się kochamy – my, tylko my

Może ja ci powiem, jak to było
Co mnie w tobie zachwyciło
Chyba miłość wzięła dwoje nas
Już się dokonało i spełniło
To, co mnie porwało, zachwyciło
Nic innego tylko miłość
Tylko miłość wzięła sobie nas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz