Niech tańczą nasze serca - Marek Dutkiewicz

Irena Jarocka
Niech tańczą nasze serca


Marek Dutkiewicz

Przez łagodny mrok w coraz większą noc
Wolno żeglujemy, ty i ja
Lampki ciepły blask, radio cicho gra
Gdy do tańca nas kołysze
Obok twarzy twarz, tańczę z tobą
Tak blisko, że nie można bliżej już
Jest muzyka w nas, chcę, by taniec nasz
I ta noc nie miały końca

Bo długo tak czekałam
Nocy pół, życia pół, abyś był
Niech tańczą nasze serca
Niech tańczą nasze serca
Płonąć razem z tobą trzeba mi...

Nocy słodki dym, w głowach lekko ćmi
Za oknami gwiezdny sypie grad
Jeszcze jeden łyk zostawiłam ci
Patrz, to gwiazda śpi w butelce
Tylko ty i ja, tak daleko brzask
Świat należy do nas w taką noc
Wino dzwoni w nas, niechaj taniec nasz
I ta noc - nie mają końca...

Obraz: Mark Spain

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz