Ona jedna i ja - Andrzej Włast


Chór Dana - Ona jedna i ja

Andrzej Włast

Może nie bardzo ładna
I niebogata też
Lecz nie dorówna żadna
Zaletom jej, o wiesz
Na całym świecie
Co noc i co dnia
Tylko jest ona jedna i ja

Chociaż się ze mnie śmieją
I mówią, co za gust
Ale gdy płomienieją
Czerwone płatki ust
Ja wiem, że szczęście me
Tak długo trwa
Póki jest ona jedna i ja

Co dzień widuję ją
Brzydulę mą, gdy przytulę ją
Jej usta drżą i mówi mi
Czy to szczęście mi się śni

Nie pragnę cudowniejszej
I lepszej w życiu mem
I tkliwszej i wierniejszej
Nie będzie, o tem wiem
Na całym świecie
Który wieki trwa
Tylko jest ona jedna i ja

Szczęście tylko jest w nas
Miłość jest w nas, zbudźcie ją
Trzeba szczęście swe brać
Od serca dać miłość swą

Obraz: Georges Barbier

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz