Spóźniłam się na mój ślub - Wojciech Młynarski

Miklos Foldi

Halina Kunicka
Spóźniłam się na mój ślub


Wojciech Młynarski

Spóźniłam się na mój ślub, dlaczego - czy ja wiem
Spóźniłam się na mój ślub, tak się złożyło
W urzędzie tłum, ludzi tłum
Z zapartym czekał tchem
Fotograf był, tylko mnie jakoś nie było

Spóźniłam się na mój ślub, niedużo, parę lat
Spóźniłam się na mój ślub, chwileczkę małą
Mówili mi - suknię kup, we włosy wepnij kwiat
Nie marnuj lat, najlepszych lat, a ja czekałam

Bo chciałam, by mą druhną była miłość
Tren niosła i tuliła się do niego
A jej po drodze na mój ślub nie było
Nie chciała mi świadkować i dlatego

Spóźniłam się na mój ślub
Ze wszystkich mądrych rad
Wybrałam głos, uparty głos serca dziewczyny
Że mnie napotka ktoś
Kto na swój się spóźni ślub
Lat tyle samo i z tej samej przyczyny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz