Zapomnisz kiedyś, że to ja - Wojciech Młynarski


Jerzy Połomski
Zapomnisz kiedyś, że to ja


Wojciech Młynarski

Zapomnisz kiedyś, że to ja
Spotkałam ciebie w roześmiany dzień
Zapomnisz, że od tego dnia
Błądzi z cieniem mym twój cień

Zapomnisz kiedyś, że to ja
Byłam przy tobie w każdej chwili złej
Nie znając już od tego dnia
Innej drogi, oprócz twej

Zapomnisz, co szeptało serce
Złe grudnie, dobre czerwce
Zapomnisz w górach święta
I wszystko, co pamiętasz
Zapomnisz, że ta cisza
Co jakby jeszcze trwa
To ja, to ja, to ja

Zapomnisz kiedyś, że to ja
Odeszłam pierwsza w tamtą jesień złą
To wszystko się zapomnieć da
Więc zapomnisz tez i to

Nie takie świat dramaty zna
I nie nam jednym dziś bez siebie żyć
Zapomnij, zapomnij, że to ja
Swoją drogą w życie idź

To, co w pamięci ciągle trwa
Niech trwa najwyżej jeszcze parę dni
Zapomnij, że to ja
Zapomnij, chociaż ty

Obraz: Mstislav Pavlov

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz