Zamień, zamień dziewczyno - Andrzej Bianusz


Andrzej Dąbrowski
Zamień, zamień dziewczyno


Andrzej Bianusz

Zamień, zamień dziewczyno
Złą pogodę na inną
Zamień słotę na lato
Czerwonych barw przydaj kwiatom
Zamień, dziewczyno, zamień
Szare dni zamień w kamień
Dobre dni w uśmiech dla mnie
Samotność swą zamień na mnie

Świat odmieniaj pomału
Takich jak ja zmieniaj
Na początek - pocałuj
Choćby dla sprawdzenia
Zmienisz mnie czy nie zmienisz
Lecz próbować trzeba
Sięgać - choćby daremnie
Ziemi, nieba

Zamień, proszę cię, ze mną
Zamień dzień w noc bezsenną
W bliskość ust dwojga naraz
Tak proszę - zamień zaraz
Zamień wszystkie skrupuły
W parę słów, byle czułych
Swój opór - w oddanie
Zamień, zamień, kochanie

Świat odmieniaj pomału
Ale konsekwentnie
Na początek - pocałuj
Ja się godzę chętnie
Zmienisz świat czy nie zmienisz
Lecz próbować trzeba
Sięgać - choćby daremnie
Ziemi, nieba

Obrazy: Francesca Strino

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz