Nie pukaj do moich drzwi - Franciszek Walicki

Ada Rusowicz i Niebiesko-Czarni
Nie pukaj do moich drzwi

Jacek Grań (Franciszek Walicki)

Mówiłeś zawsze, że mnie kochasz
Mówiłeś zawsze, że kochasz mnie
Że nigdy innej nie pokochasz
Że nie pokochasz innej, nie
Powiedz mi zatem, czy to wiatr
Wczoraj mi twoje serce skradł
Czy może właśnie ta, o której nie wiem

Mówiłeś zawsze, że mnie lubisz
Mówiłeś zawsze, że lubisz mnie
Że kto się lubi, ten się czubi
Że kto się czubi, ten lubi się
Czy to dlatego, właśnie dziś
Nie zapukałeś do mych drzwi
Nie zapukałeś dziś do moich drzwi

A jeśli ktoś mi ciebie skradł
Chcę sama być
Ty już nie pukaj do mych drzwi
Niech do nich puka tylko wiatr

Mówiłeś kiedyś, że  mnie kochasz
Mówiłeś zawsze, że kochasz mnie
Że nigdy innej  nie pokochasz
Że nie pokochasz innej, nie
Lecz twoje słowa dobrze znam
Jedną do ciebie prośbę mam
Nie pukaj więcej już do moich drzwi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz