Prosiłaś mnie o piosenkę


Tadeusz Janczar, Tadeusz Skrzypczak
Prosiłaś mnie o piosenkę


Jerzy Janicki, Stanisław Stampf'l

Prosiłaś mnie o piosenkę
W Alejach było już ciemno
I tyko twoja sukienka
Jaśniała przede mną

Zbierałaś dla mnie kasztany
Już jesień nadeszła i chłód
Kasztany, a ja zakochany
Z tą piosnką bez słów, bez nut

La, la, la, la, jeśli będzie deszcz
Ze strumieni struny splotę, la, la, la
La, la, la, la, jeśli będą gwiazdy, wiesz
W nuty je zamienię złote, lal la la

La, la, la, la, jeśli będziesz ty
Wejdzie promień w puste okno, la, la, la
La, la, la, la, jeśli będziesz ty
Zakwitną drzewa
Które w deszczu mokną, la, la, la

Nie mogłem znaleźć piosenki
Struna mi pękła w gitarze
Wiatr ukradł nuty spod ręki
Drwi sobie z mych marzeń

Za oknem gwiżdże, zawodzi
Fałszywy poddaje mi ton
A niech sobie gwiżdże, nie szkodzi
Zaśpiewam ci ja, nie on...

Obrazy: Leonid Afremow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz