Przecież nie jest źle - Janusz Kondratowicz


Maciej Kossowski
Przecież nie jest źle

Janusz Kondratowicz

Nie, nie jest źle
Choć mi los nie chce dać żadnych szans
Nie, nie jest źle
Choć nie mnie woła gwar wielkich miast
Nie jest źle
Chociaż złe wróżby śpią w talii kart
Choć dobrze wiem
Dawno już zmienił czas marzeń kształt

Nie, nie jest źle
Nie jest źle...

Nie, nie jest źle
Chociaż dziś nie mam nic oprócz snu
Nie, nie jest źle
Los mi dał tylko to, co dać mógł
Lecz, kto wie
Może wśród pustych ścian stanie czas
I naszym dniem
Ty swój dzień nazwiesz dziś pierwszy raz

Nie, nie jest źle
Chociaż dziś nie mam nic oprócz snu
Nie, nie jest źle
Los mi dał tylko to, co dać mógł
Lecz, kto wie
Może wśród pustych ścian stanie czas
I naszym dniem
Ty swój dzień nazwiesz dziś pierwszy raz

Nie, nie jest źle...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz