Uparta dziewczyna - Krzysztof Rogulski


Maciej Kossowski
Uparta dziewczyna


Krzysztof Rogulski

Już od rana widzę ciebie
Twoją smutną twarz
Żyć spokojnie mi nie dajesz
I pod drzwiami wciąż wystajesz
Jak mój cień

Mówię, nie chodź więcej za mną
Tylu innych jest
Lepiej znajdź innego chłopca
Nie chcę ciebie, nie

Mam gitarę, jeansów parę
Jedne buty mam
Nic mi więcej nie potrzeba
Dziewczyn, ani gwiazdek z nieba
Chcę być sam

Dużo piegów, długie włosy
Śmieszne oczy masz
Owszem, możesz się podobać
Lecz ja nie chcę cię pokochać
Nie chcę, nie

Jesteś ładna, jesteś zgrabna
Dobrze o tym wiesz
Nie chcę potem być zazdrosny
Nie chcę męczyć się w miłości
Nie chcę, nie

Mam gitarę, jeansów parę
Jeszcze ciebie mam
Lecz pamiętaj, sama chciałaś
Żebyś potem nie płakała
Taki traf

Chodź, wyjdziemy na ulicę
Popatrz, kwitnie bez
Zaśpiewamy pod księżycem
Jak nam dobrze jest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz