Dlaczego tak ma być - Andrzej Tylczyński


Piotr Szczepanik
Dlaczego tak ma być

Andrzej Tylczyński

Dlaczego tak ma być, że gaśnie miłość
Dlaczego tak ma być, że wszystko mija
Z oczu zdjął czas tobie i mnie złotą opaskę
Słońce podeptał, ciepło i uśmiech nam odebrał już dziś

Dlaczego tak ma być, że będziesz obca
Dlaczego mam cię dziś już inną spotkać
Dlaczego czas zrywa tę więź łączącą wciąż ciebie i mnie
Tylko to jedno wiedzieć chcę

Jeszcze twój głos, jeszcze twój wzrok, tamtemu wierny
Jeszcze twój śmiech, jeszcze ten szept w uszach bez przerwy
Obraz tej nocy przed oczy powraca
Jakże mi bliska jest znów dziś ta noc

Dlaczego każdą z chwil pamięć ma zatrzeć
Dlaczego mam cię dziś inną zobaczyć
Dlaczego czas zrywa tę nić łączącą mnie z tobą do dziś
Tylko to jedno wiedzieć chcę...

Fot. Piotr Szczepanik, Andrzej Tylczyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz