Opadają mi ręce - Asja Łamtiugina

Krystyna Prońko
Opadają mi ręce


Asja Łamtiugina

Opadają mi ręce jak liście,
Przeźroczyste, bez kropli zieleni.
Opadają mi ręce jak liście,
Uroczyście, bez śladu nadziei.

Opadają mi ręce jak liście,
Jeszcze chwila i już dotkną ziemi.
Jeszcze chwila i po łokcie w ziemię wrosnę,
I zostanę tak do wiosny.

I okryją mnie liście jak ręce,
Ciepłe liście z kropelką czerwieni.
I wyrosną mi liście jak ręce
Uroczyście w liście się zamienię.

Jeszcze chwila i stanę w zieleni
I doczekam się nowej jesieni.
Jeszcze chwila i calutka w ziemię wrosnę,
I zostanę tak do wiosny.

Okryją mnie liście jak ręce,
Ciepłe liście z kropelką czerwieni.
Wyrosną mi liście jak ręce
Uroczyście w liście się zamienię.

Jeszcze chwila i stanę w zieleni,
I doczekam się nowej jesieni.
Jeszcze chwila i calutka w ziemię wrosnę,
I zostanę tak do wiosny, i odrosnę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz