Piosenka do słuchania we dwoje - Agnieszka Osiecka


Urszula Sipińska, Piotr Figiel
Piosenka do słuchania we dwoje

Agnieszka Osiecka

A gdy znajomi położą się spać
Gdy nie zadzwoni nikt do drzwi
Gdy komar do snu zaczyna już grać
To piękniej mi, jaśniej mi

Pora już na błękitny szal
Pora już na serdeczny bal
Pora już na milczenia dwa
Pora już na kochanie, na
Na nas czas, na nas czas

Pora już na kończenie spraw
Pora już śpiewanie traw
Pora już na światełka dwa
Pora już na muzykę, na
Na nas czas

Wśród obcych ludzi znikamy jak sen
Ja niby ja, ty niby ty
I każdy swoją prowadzi już grę
Do ciebie wciąż dalej mi

Pora już na zamknięcie drzwi
Pora już na wesołe łzy
Pora już na podwójny świat
Pora już na cieplejszy wiatr
Na nas czas, na nas czas

Pora już na płomyki świec
Pora już na rozmowę serc
Pora już na te szczęścia dwa
Pora już na kochanie, na
Na nas czas, na, na, na

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że tu wpadłam, tak miło posłuchać tych ślicznych, a tak mało rozpowszechnianych piosenek - dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa. Serdecznie pozdrawiam H.

      Usuń