Trust Yourself - Bob Dylan

Bob Dylan - Trust Yourself

Zaufaj sobie - Marek Zgaiński

Zaufaj sobie
Uwierz w siebie, by zrobić to, co tylko ty potrafisz
Zaufaj sobie
Uwierz w siebie i zrób to tak, by nie powtarzać drugi raz
Nie patrz na mnie, nie ja pokażę ci piękno
Gdy piękno może tylko pokryć rdza
Zaufaj sobie, jeśli chcesz komuś zaufać

Zaufaj sobie
Uwierz w siebie, by poznać drogę
Na której nie zabłądzisz
Zaufaj sobie
Uwierz w siebie, by znaleźć ścieżkę
Na której nie ma wątpliwości
Nie patrz na mnie, nie ja pokażę ci prawdę
Gdy prawda zamienia się w pył i popiół
Jeśli chcesz komuś zaufać, zaufaj sobie

Jesteś zdana na siebie, zawsze byłaś
W kraju złodziei i wilków
Nie oddawaj swej nadziei w ręce grzeszników
I cudzej wiary nie stań się niewolnikiem

Zaufaj sobie
A nie będziesz rozczarowana
Gdy zostaniesz opuszczona przez próżnych ludzi
Zaufaj sobie
I nie szukaj odpowiedzi tam, gdzie nie ma odpowiedzi
Nie patrz na mnie, nie pokażę ci miłości
Gdy moja miłość może być tylko pożądaniem
Jeśli chcesz zaufać komuś, zaufaj sobie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz