Dość jest wszystkiego - Agnieszka Osiecka


Dość jest wszystkiego


Agnieszka Osiecka

Jam nie wesoła, ale z kokardą
lecę do słońca, hej Leonardo
A ja się kręcę, bo stać nie warto
naprzód planeto, hej Leonardo

Dość jest wszystkiego
dojść można wszędzie...

Panie w koronie, panie z liczydłem
nie chcę być mrówką, ja chcę być szczygłem
A moja sława, droga i muzyka
do transowego życia pomyka

Dość jest wszystkiego...

Przyszłam z bylekąd, ale co z tego
zmierzam daleko, hej, hej kolego
Odłóżmy sprawę, kochany synku
na jakieś dziewięć miejsc po przecinku

Dość jest wszystkiego...

Siła złego, więc przy jak najlepszym
Chcę umieć siedzieć w stole
Chcę nauczyć się przemieniać
Zło i dobro w coś trzeciego
Zastawionego za zło i dobro
Na tym świecie
I w tym ciele....

Maryla Rodowicz, Jacek Kleyff

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz