Dziewczynka z zapałkami - Agnieszka Osiecka

Maryla Rodowicz
Dziewczynka z zapałkami


Agnieszka Osiecka

Messieurs, Mesdames
Coś dla was mam
Kupże pan, kup
Zapałeczkę czy dwie
Wojna czy ślub
Ogień przyda wam się
Daj, daj, dukata daj

Messieurs, Mesdames
Coś dla was mam
Taniuśki blask
Co pomaga wam żyć
Kup cały las
I do domu pan idź
Daj, daj, grosik daj

Ile mi dasz, tyle mi dasz
A za to ja, a za to ja
Kupię wesoły kram
Daj, daj, dajże mi go
Tylko to, to, co mi dasz
To za to ja, to za to ja
Kupię złocisty kram
Daj, daj, dukata daj

Messieurs, Mesdames
Coś dla was mam
Dla żonki twej
Dla kochanki nie mniej
Płacić i brać
Bo to smutno tak stać
Daj, daj, dukata daj

Ile mi dasz, tyle mi dasz…

Stanie ruda buda
A w tej budzie cuda
Maja ruda
Ale uda, co za uda
Buda pełna luda
Udaj mi się, udaj, udaj
O luby mój
Luby, lubczyk mi daj

Szare szarawary
Pary nie do pary
Okulary
Świeże sherry, trzy rowery
Chevrolety cztery
Wielka rzeka pełna mleka
Na ? lek
I welonik, i wek

Makagigi, figi
Strzygi i ostrygi
Liczne ligi
Hipnotyczne, śliczne mity
Idiotyczne zgrzyty
Zrazik bity znakomity
I nowy hit
Oto nowy nasz hit

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz