Let it Snow - Kiedy zima się zaczyna


Ewa Bem - Kiedy zima się zaczyna
Frank Sinatra - Let it Snow


Kiedy zima się zaczyna
I zadymka - nie zadyma
I gwiazdki na śniegu lśnią
To jest show, to jest show, śnieżny show

Śnieg wiruje i zacina
A ty mnie w ramionach trzymasz
Bo kiedy na dworze ziąb
Serca drżą, serca drżą

Więc niech pada śnieg, trzyma mróz
Grzeje mnie ciepło twoich rąk
I obojgu nam ciepło już
Co nam tam i minus sto

Bo gdy mnie w ramionach trzymasz
To niegroźna mroźna zima
To sauną polarny krąg
To jest show, to jest show, śnieżny show

Więc niech trzyma mróz, pada śnieg
Byleś ty był blisko mnie
To poproszę, ogrzej mnie
Rozpal mnie, bo zimno mi

Kiedy zima się zaczyna
I zadymka - nie zadyma
Gdy biało się robi w krąg
To już znak, to już smak białych świąt

Dookoła coraz chłodniej
A nas grzeją zimne ognie
I serca gorące są
Chociaż ziąb, taki ziąb

Więc niech trzyma mróz...

A gdy pierwsza gwiazdka zalśni
Wiem, że gwiazdkę z nieba dasz mi
I nawet nie mrugnę, bo
To jest show, to jest show, to jest show

To jest show, świąteczny show

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz