Tylko kołysanka - Justyna Holm

Przemysław Gintrowski
Tylko kołysanka

Justyna Holm


Tylko śpij i aż śpij.
A mnie prowadź tam, tam gdzie jesteś.
Chcę być tam, gdzie ty.
W niebie? Czemu nie.
W piekle? Aż na dnie.
Będę wszędzie, wszędzie będę.
Czy to ważne, gdzie to będzie?
Więc przytul się i śpij.
Tylko czas nie chodzi spać,
Bo ma czas, jest twardy.
O tak. Jak głaz.

Jutro zbudzisz dzień.
Jutro ja - twój cień.
Będę wszędzie, wszędzie będę,
Nawet, gdy mnie już nie będzie.

Tylko śpij i aż śpij.
Wniebowzięty chór wszystkich świętych
Patrzy na nas w dół.
A to tylko ty.
A to tylko ja.
Ty - maleństwo niepojęte.
Boże, życie bywa piękne,
Już przytul się i śpij.
Czekolady pełna noc.
Gwiazdy jak cukierki.
Ech, czas je zdjąć.

Jutro obudź dzień.
Jutro ja - twój cień.
Będę wszędzie, wszędzie będę.
Nawet, gdy mnie już...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz