W świetle nocy, w mroku dnia - Marek Głogowski


Irena Jarocka
W świetle nocy, w mroku dnia


Marek Głogowski

Znowu słońce nam przesłonił
Twego smutku biały obłok
Nie odpychaj mojej dłoni
Bo ja przecież jestem z tobą

Mówisz, że czasem mnie tracisz
Że przynoszę ci samotność
Sam nie wierzysz swoim słowom
Bo ja przecież jestem z tobą

W świetle nocy, w mroku dnia
Jestem z tobą, jestem z tobą
Możesz patrzeć w moją twarz
Możesz śmiać się tak, jak ja

Choć mnie woła własny świat
To powracam wciąż na nowo
Wtedy nawet w twoich snach
Jestem z tobą, zawsze z tobą
Uwierz mi

Nasza miłość jest bezpieczna
Nie zagraża jej codzienność
Gdy do słońca się uśmiechasz
Wtedy właśnie jesteś ze mną

Nie mów, że czasem mnie tracisz
Że przynoszę ci samotność
Tak potrzebna mi ta pewność
Że ty zawsze jesteś ze mną

W świetle nocy, w mroku dnia
Jesteś ze mną, jesteś ze mną
Mogę patrzeć w twoją twarz
Mogę śmiać się tak, jak ty

Choć mnie woła własny świat
To powracam wciąż na nowo
Żeby nawet w twoich snach
Zostać z tobą, już na zawsze
Z tobą być

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz