Wybacz mi, przebacz mi jeszcze raz - Bogdan Olewicz

Zdzisława Sośnicka
Wybacz mi, przebacz mi jeszcze raz

Bogdan Olewicz

Nad ranem wiatr
Smutne tango mi gra
Ale nie bije w takt
Moje serce ze szkła
Jesienne mgły welonem snują się
A mnie w życiu mym
Bez ciebie pusto jest

Co mogę dać
By odkupić twój ból
Jeśli serce ze szkła
Dawno pękło na pół
Gdy szary zmrok
Otuli szczelnie dom
Znów minie rok

Wybacz mi, przebacz mi jeszcze raz, ten raz
Mija rok, czekam wciąż jakbyś ty miał przyjść
Całe dni w oknie stać, samą być, jak dziś
Zabierz mnie z domu, gdzie sypialny chłód
Wybacz mi, przebacz mi ten raz
I wróć

Stuku - puk, stuka deszcz
Na werandzie, u drzwi
Czasem tak gada piec
Gdy się nie śni mu nic
Już lada dzień poleci pierwszy śnieg
Wysłuchaj mnie

Obrazy: Dorina Costras

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz