Jestem śliczna, higieniczna - Agnieszka Osiecka

Maryla Rodowicz
Jestem śliczna, higieniczna


Agnieszka Osiecka


Jestem śliczna, higieniczna
Przy tym silna niczym tur
Niczym była pieriestrojka
I berliński twardy mur

Bo jestem sprytna i wybitna
Romantyczna także jestem
Jak chłopięcy chór

I gdy brzęczę medalami
Referenci gnają z biur
A dolnymi kanałami
Hydraulików goni sznur

Bo jestem sprytna i wybitna
Romantyczna także jestem
Jak ludowy twór

Zawsze byłam w opozycji
Oczekuję propozycji
Bo mam w sobie coś takiego
Co nie daje spać kolegom
Widzę siebie w dyplomacji
I w Londynie na kolacji
I z wywiadem sobie radę dam

Bardzo ładni anarchiści
Wciąż padają do mych stóp
A naftowy szejk arabski
Proponuje co dzień ślub

Bo jestem śliczna, higieniczna
Apetyczna także jestem
Jak rolniczy skup

Nienawidzą mnie dziewczęta
Za mój doskonały tors
Ja was jeszcze zaszokuję
I pokażę goły tors

Bo jestem śliczna, higieniczna
Apetyczna także jestem
Jak wąsaty mors

Zawsze byłam w opozycji…

Ech, wyć mi się chce
Bo tylko matka o tym wszystkim wie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz