Miasteczko ze snów - Zbigniew Zapert

Justyna Kopania

Sława Przybylska
Miasteczko ze snów


Zbigniew Zapert

Mapy kłamią i rozkłady jazdy kłamią
Szukać w nich nie warto, próżny gest
Za górami, za siedmioma hen morzami
Ono jest daleko, ale jest

Trochę nieprawdziwe miasteczko ze snu
Nieco osobliwe miasteczko ze snu
Czy ja tu już byłam, czy mieszkałam tu
Czy tylko przyśniłam miasteczko ze snu

Obejdę dokoła ryneczek malutki
Odnajdę wspomnienia w uliczce wąziutkiej
W trochę nieprawdziwym miasteczku ze snu
W nieco osobliwym miasteczku ze snu

W twoich listach odnalazłam to miasteczko
Drogę mi wskazuje każdy ptak
Stary rynek i uliczek wąskich kilka
Obraz ten na pamięć dzisiaj znam

Trochę nieprawdziwe miasteczko ze snu
Nieco osobliwe miasteczko ze snu
Chociaż jest daleko, pobiegnę co tchu
Bo ty na mnie czekasz w miasteczku ze snu

Na pewno mnie spotkasz i skończą się smutki
Zadzwoni piosenka w uliczce wąziutkiej
W trochę nieprawdziwym miasteczku ze snu
W nieco osobliwym miasteczku ze snu

Miasteczko ze snu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz