Ty, który byłeś wszystkim

Joanna Rawik
Ty, który byłeś wszystkim

Joanna Jurandot-Nawrocka

Sama nie wiem już dziś jak to było
Sama nie wiem już dziś z czyjej winy
Jakoś nagle spostrzegłam, że miłość
W twoim życiu nie znaczy już nic

Pomyślałam więc sobie ze smutkiem
Pomyślałam więc, że bez przyczyny
Wielkie szczęścia są zawsze zbyt krótkie
I że trzeba nauczyć się żyć

Po co zresztą te wszystkie rozmowy
Po co zresztą to wszystko mówimy
Dziwne myśli przychodzą do głowy
Kiedy trzeba powiedzieć - już idź

Ty, który byłeś wszystkim
Od dzisiaj będziesz niczym
Ty, który byłeś bliski
Daleki staniesz się
Będziesz od dziś wspomnieniem
Ty, który byłeś życiem
Aż może cię zamienię
W kogoś z kim było źle

Ale pomyśl czy to cię nie dziwi
Ale pomyśl przez chwilę kochanie
Przecież byliśmy tacy szczęśliwi
Nasze szczęście, gdzie ono dziś jest

Na nic nie zda się teraz myślenie
Na nic nie zda się wstecz powracanie
Lecz pamiętaj, że ja się nie zmienię
Będę tęsknić tęsknotą do łez

Od tej chwili przestaję narzekać
Co ma stać się niech prędzej się stanie
Nawet powiem ci to na co czekasz
Byłam z tobą, potrafię i bez

Obraz: Elena Filatova

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz