Biały sad - Andrzej Bianusz

Maja Kristalinskaja - Не рассказывай никому
Sława Przybylska - Biały sad


Andrzej Bianusz

Biały sad pod księżycem kołysze się
Wszystko wokół już dawno śpi
Wyjdę nocą i nikt nie usłyszy mnie
A usłyszysz mnie tylko ty

I zapomnę, że noc, i zapomnę, że mrok
Bo rozjaśnia mi świat jedna myśl
Tylko ty nie mów nic, tylko ty nie mów nic
Nie wypytuj mnie o nic dziś

Czy od gwiazd migotania ta nocka lśni
Czy coś w dali tam świeci gdzieś
Nie powinnam cię była spotykać dziś
A nie spotkać nie mogłam też

I nie powiem znów nic, i pójdziemy gdzieś znów
Twoja dłoń gdzieś przy mojej tuż tuż
Tylko chodźmy bez słów, tylko chodźmy bez słów
I nie pytaj mnie o nic już

Nie nazywaj milczącą i dziką mnie
Ani nie myśl, że waham się
Jeśli w noc pod księżycem spotkamy się
To dlaczego - sam dobrze wiesz

W twoich oczach coś jest, jakiś ognik w nich lśni
Zachybotał się, zmalał i znikł
Tylko ty nie mów nic, tylko ty nie mów nic
Niech nie dowie się o tym nikt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz