Jest wiele dróg - Jacek Korczakowski

Sergey Sviridov

Rena Rolska - Jest wiele dróg

Jacek Korczakowski

Jest wiele dróg prostych i krętych
Jest wiele słów zwykłych i świętych
Jest tyle nut, tyle melodii
Jest tyle barw w słońcu pogodnym

Jest tyle miast gwarnych, nieznanych
Jest tyle gwiazd wciąż nienazwanych
I tyle spraw wielkich i małych
Więc czemu mi nic nie zostało

Jesteśmy przecież tacy mali
Tacy nieważni - ty i ja
Nie myśmy pierwsi się kochali
I nie ty pierwszy odszedłeś tak

I tak mi wstyd przed samą sobą
I tak mi wstyd tych łez za tobą
Tych pustych rąk w geście z teatru
I tak mi wstyd melodramatu

A jeszcze, gdy się wie na pewno
Że takie sprawy leczy czas
Że jeszcze wiele ich przede mną
I mimo wszystko jest właśnie tak

Jest wiele dróg i wiele ścieżek
I szczęście jest, w które nie wierzę
Jest wiele dróg dalej i dalej
Jak wśród tych dróg swoją odnaleźć

1 komentarz:

  1. Super instrumentacja Początkujący kompozytor Derfel bardzo solidnie i gęsto "kropy" stawiAl Ladne to przecież i muzycznie i tekstowo i wokalnie Hej

    OdpowiedzUsuń