Nie wiem, nie wiem - Kazimierz Winkler

Christine Comyn

Barbara Muszyńska
Nie wiem, nie wiem


Kazimierz Winkler

Chyba dobrze zrobiłeś, mój drogi
Tak odchodząc bez słowa jak cień
Lecz tę chwilę wahania na progu
Będę w myślach nosiła co dzień

Chyba słusznie wybrałeś milczenie
Przecież mało jest właściwych słów
Tylko czemu patrzyłeś wciąż w ziemię
Gdy szeptałam: bądź zdrów, bądź zdrów

Nie wiem, nie wiem
Tli się za oknem zmierzch
Szumi rzewnie
I ciemny wiatr, i letni deszcz

Graj mi, wietrze
W długie noce bez snu
Na co jeszcze
Na kogo mam czekać tu

Są gdzieś plaże pełne blasku
Gwarne sale, światła ramp
Kawiarenek ciepły nastrój
Nowi ludzie, inny świat

Czemu trudno mi wyrwać się stąd
Przecież domem już nie jest ten dom

Nie wiem, nie wiem
Dymy hen wlecze wiatr
Cichym śpiewem
Gdzieś wita swą miłą ptak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz