O Dolores - Andrzej Włast

Mieczysław Czechowicz, Mieczysław Wojnicki
O, Dolores


Andrzej Włast

Tysiąc pięknych dam
Na sumieniu mam
Bo w Hiszpanii jam
Największy kobiet uwodziciel
Lucypera brat
Na kobiety kat
Don Juan, romantyk
I kochania nauczyciel

Jam w miłości mag
Palcem daję znak
I już pieszczę milion kobiet
Którym męża brak
Pada do mych stóp
Zaraz biorę ślub
I łup

O, Dolores, jeszcze jeden raz
Żegnaj luba, ja odchodzę
O, Dolores, nikt nie widzi nas
Więc korzystaj prędko, póki czas
Zasmucony jestem srodze
Rzucam różę mej niebodze
O, Dolores, jeszcze jeden raz
Całuj prędko, nikt nie widzi nas

Dziś przez cały dzień
Chodzi za mną cień
To gubernatora żona
Piękna Angelika
Bronię się, jak lew
Nagle spośród drzew
Pięć hrabiowskich cór
Ustami dłoni mej dotyka

Zmykam vis-a-vis
I zamykam drzwi
Cyt, królowa sama
W złotym łożu u mnie śpi
Tylko jeden ja
Szczęście takie ma
Ha, ha

Skromny jestem, lecz
To wiadoma rzecz
Kocha mnie Liljana Gish (Brigitte Bardot)
I Pola Negri (Cardinale) razem

Piękna Clara Bow (Liz Taylor)
W istny wpada szał
Lewy bucik mój całuje
Lecz ja jestem głazem

I Malicka (Czyżewska) też
Błaga: jeśli chcesz
Będę twoją żoną
Ty mój słodki, ty mój zwierz (ty już wiesz)
Żona, no i co
Gdy ja takich żon
Mam sto...

Obrazy: Emilia Wilk (1,2)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz