Kochaj tylko mnie - Emanuel Schlechter

Kochaj tylko mnie - 1935

Sława Przybylska, Lidia Wysocka
Kochaj tylko mnie

Emanuel Schlechter

Inni chcą cudów
I gwiazd pragną z nieba
Wszystkiego chcą pełno mieć, w bród
Mnie zaś do szczęścia
Tak mało potrzeba
Tak mało, by spełnił się cud

Żeby kochał tylko mnie
Tylko mnie,  tylko mnie
Żeby nie mógł żyć beze mnie
Ja bez niego także nie

Żeby w sercu zawsze czuł
To co ja i tak jak ja
Żeby widział swoje szczęście
W tym, że mnie jedyną ma

Bez względu na to
Czy jestem bogatą
Czy biedną, czy dobrą, czy złą
Niech mu wystarczy
Że serce mu dałam
I duszę oddałam mu swą

Niech by kazał w ogień pójść
Poszłabym, poszłabym
Nawet w biedzie żyć się godzę
Byle przy nim, byle z nim

Nie jest trudno biedę znieść
Wcale nie, gdy się wie
Że ktoś żyje tylko dla mnie
Że ktoś kocha tylko mnie

Kochać, to znaczy
O wszystkim zapomnieć
O świecie, o smutkach, o łzach
Co w tym dziwnego, że tęsknię ogromnie
Ze marzę po nocach i dniach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz