Ty jesteś inna niż wszystkie

Francis Lemarque - Toi tu ne ressembles à personne
Jan Danek - Ty jesteś inna niż wszystkie

Anna Jakowska


Spójrz, ulice w krąg takie same są
W górze każda z gwiazd taki sam ma blask
Wszystko wokół mnie monotonne jest
Tylko ty jesteś zupełnie inna

Mówisz ciągle, że pomyliłem się
Że gdy minie sen rozczarujesz mnie
Po cóż myśli te, chyba cieszy cię
To, że ty jesteś zupełnie inna

Przecież szczęście trzeba brać
O tak, jak ja
Trzeba je po prostu rwać
Jak polny kwiat

Moim szczęściem ty i to starcza mi
Całe życie więc chcę mieć jeden cel
Blisko ciebie być, kochać cię jak dziś
Myśleć, że jesteś inna niż wszystkie

Pozwól więc mi śnić, pozwól wierzyć mi
Że nie znajdę już takiej jak ty

Chciałabyś przyczynę znać miłości mej
Mówisz, że inne piękniejsze są niż ty
Tak na pewno jest, ale zrozum mnie
Moim szczęściem jesteś tylko ty
Ja wiem

Obrazy: Ron Di Scenza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz