Zabiorę, co moje - Jonasz Kofta

Louis Treserras
Halina Kunicka
Zabiorę, co moje


Jonasz Kofta

Zabiorę, co moje
Odchodzę dziś - wiesz
Twój spokój zabiorę
I uśmiech twój też
A w zamian zostawiam ci
Kilka prawdziwych łez
Moich łez

Zabiorę, co moje
Ten widok na park
Zielone nastroje
I kredkę do warg
A w zamian zostawiam ci
Parę twych męskich spraw
Twoich spraw

Zabiorę, co moje
Tak mało, że wstyd
Odchodzę stąd w porę
Nie zranił mnie tutaj nikt
Nawet ty

Zabiorę, co moje
Poniosę to stąd
Bo już się nie boję,
Bo schodzę na ląd
A w zamian zostawiam ci
Godzin zamknięty krąg
Biały krąg

Zabiorę, co moje
Tę ciszę, gdy śpisz
Niemądrą nadzieję
Że ja i że ty
A w zamian zostawiam ci
Resztę twych własnych dni
Twoich dni

Zabiorę, co moje
I więcej już nic
Odchodzę stąd w porę
Mam siły, by jeszcze żyć
Jeszcze żyć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz