Piosenki radzieckie - Noc gwiaździsta

Jean Tatlian - Zvezdnaya noch
Звездная ночь

Gwiaździsta noc - Janusz Laskowski

Płomyki gwiazd
zwodnicza fala niesie mi,
płomyki gwiazd
na przypomnienie naszych chwil...
Spotkania rąk,
spotkania ust —
minęło już,
minęło już...

Gwiaździsta noc
po wielkim morzu niesie mnie.
Gwiazdami lśni
na niezgłębionym nieba dnie.
Zagłusza wiatr
i budzi znów
echo twych słów,
echo twych słów

Nieważny kurs,
po którym statek płynie nasz.
Płynących tak
prowadzą drogowskazy gwiazd.
Przynosi wiatr
twe imię znów-
i echo słów,
echo twych słów.

Wspomnienia dziś
zwodnicza fala niesie mi.
Powraca myśl
do najpiękniejszych naszych dni.
Spotkania rąk
i szepty ust
nie wrócą już,
minęły już...

Poprzez morze, poprzez świat
moje słowa niesie wiatr.
Niesie słowa te, usłysz je
i wspomnij mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz