Jsny dzień przynosisz - Leszek A. Moczulski


Skaldowie - Jasny dzień przynosisz

Leszek Aleksander Moczulski

Jasny dzień przynosisz
Jasny dzień zostawiasz
Za długo nie błądzę
Jak dzień do mnie wracasz
Czułość twoja chłodna
Broni mnie od smutku
Nie żąda wzajemności
Nic nie ma z rachunków
Czuwa nad ostrym spojrzeniem
Nad moimi snami
Kiedy gdzieś odchodzę
Razem z obłokami

Jasny dzień przynosisz
Jasny dzień zostawiasz
Za długo nie błądzę
Jak dzień do mnie wracasz
Zbyt ostrym spojrzeniem
Nie chcesz innych ranić
Miłość chcesz zachować
Coś jeszcze ocalić
Nie zabraniasz chodzić
Dziwnymi drogami
Kiedy gdzieś odchodzę
Razem z obłokami

Rzucasz mi spojrzenie na powrotną drogę
Kiedy za daleko, sam wrócić nie mogę
Nie chcesz ostrym spojrzeniem tanio ludzi ranić
Jakbyś chciała nieśmiałość przed światem zataić
Jakbyś niczego nie miała na swoją obronę
Tylko, co głęboko w oczach utajone

Czułość twoja chłodna, jak dzień przenikliwa
Jakąś chmurę w oczach, czemu ją zakrywasz
Czemu szarą chmurą w twoich oczach stoi
Poruszenia serca jak się wiatru boi

Czemu tak powoli
Jak światło poranne
Rozjaśniasz swe oczy
Świat rozjaśniasz dla mnie

Obrazy: Andrei Belichenko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz