KATALOGI


ZBIORY Hanki O.

Zamieszczam tu wszystko, co utkwiło w pamięci starej dinozaurki?, dinozaurzycy? Jak zwał tak zwał. Zapamiętane z dzieciństwa piosenki, ulubione wiersze, przypomniane po latach strofy, zakurzone i odkurzone przeboje, rosyjskie „szansony”, które odkryłam w latach 90. Ot takie moje Wspomnieniowo, szczególne miejsce, gdzie Kalina Jędrusik spaceruje sobie z Leonardem Cohenem, Jesienin pogaduje z Leszkiem Długoszem, Agnieszka umawia się na kawę z Bułatem, a Wołodia popija z Wojtkiem i Goranem. Tutaj może zdarzyć się wszystko, bo tutaj ja dobieram sobie sobie towarzystwo... Nie zabraknie też nowych fascynacji - mam przynajmiej taką nadzieję!!!


Utwory powojenne. Moja młodość. Wiek dojrzały. Jesień życia

Utwory przedwojenne

Śpiewnik historyczny

POEZJA I PIOSENKA

Leszek Długosz
Marek Grechuta
Marian Hemar
Jerzy Jurandot
Jonasz Kofta
Wojciech Młynarski
Agnieszka Osiecka
Jeremi Przybora
Andrzej Sikorowski
Julian Tuwim
Andrzej Włast

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz