Kochaj mnie mniej - Adam Kreczmar


Jerzy Połomski
Kochaj mnie mniej

Adam Kreczmar

Póki nie skończę roboty
Nie pójdę na czereśnie
Nie pójdę za tobą, no co ty, no co ty
Dlaczego mnie kochasz za wcześnie

Kochaj mnie mniej
Mniej mnie miej za ideał
Kochaj mnie mniej
I za rękę, za rękę mnie nie łap...

Jeszcze się słońce nie pokładło
Jeszcze nie czas na nocne róże
Ciąży mi na ramieniu twa dłoń
Kochana, nie męcz mnie już dłużej

Daj jeszcze się chwilę zabawić
Nim wrócę porą nocną
Nie pójdę do domu, to nie moje sprawy
Dlaczego mnie kochasz za mocno

Kochaj mnie mniej…

Jeszcze pod lasem i za rzeką
Dzieje się dziwnych rzeczy tyle
Kochana, zamówiłem mleko
Kochana, czekaj jeszcze chwilę

Już rano, już oczy się mroczą
I ludzie tak się różnią
Nie pójdę za tobą, bo po co, bo po co
Dlaczego mnie kochasz za późno...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz