Nie pytaj mnie mamo - Ryszard Ulicki


Krzysztof Cwynar
Nie pytaj mnie mamo

Ryszard Ulicki

Nie pytaj mnie, mamo, czy trzeba
Najpewniej, najpewniej
Bo wtedy się idzie na drogi wojenne
Gdy nagle, gdy nagle
Ojczyzna w potrzebie ...

Nie pytaj mnie, mamo, czy trudno
Bo nie wiem, bo nie wiem
Nie liczy się trudu i łez się nie liczy
Gdy nagle, gdy nagle
Ojczyzna w potrzebie...

Nie pytaj mnie, mamo, czy wrócę
Nikt nie wie, nikt nie wie
Bo kiedy nam słońce ktoś chmurą przesłoni
To pójdę, to pójdę
Ojczyzna w potrzebie...

Jest żołnierską sprawą, mamo
Stać u progu naszych drzwi
Jest żołnierską sprawą, mamo
Bronić sensu naszych dni

I nie pytaj mnie, czy pójdę
Po ziemi, po wodzie, po niebie
To rozkaz serdeczny i nakaz odwieczny
Gdy nagle, gdy nagle
Ojczyzna w potrzebie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz