Pomóż mi - Jonasz Kofta

Bernard Ładysz
Pomóż mi

Jonasz Kofta

Koniak, szampan i rum
Wódka czysta i dżin
Wokół kłębi się tłum
Czy to Rzym, czy to Krym
Czy to dzień, czy to noc
Czy ja żebrak, czy pan
Wsio rawno, wsio rawno
Póki pełen stakan

Pomóż mi, proszę cię, moja miła
Tylko ty możesz podnieść mnie z dna
Biała wódka już wszystko zabiła
Chyba nic nie potrafię ci dać

Pomóż mi, proszę cię, moja miła
Wiem, że głupio i nudno to brzmi
Nie chcę nic, żebyś tylko tu była
Sprawisz cud, nie zachleję się w dym

Wino, piwo i spać
Samogończyk i brzask
Naplewat', naplewat'
Jeszcze raz, jeszcze raz
Nagle ty, uśmiech twój
Gdy posłałaś go mnie
Obudzony ze snu
Pomóż mi, proszę cię

Pomóż mi…

Pomóż mi, proszę cię, moja miła
Tylko ty możesz sprawić ten cud
We mnie tkwi wielka moc, wielka siła
Osip, podaj szampana i lód

Wg Wertyńskiego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz