Piosenki radzieckie - Płynie rzeka Wołga

Michaił Nesterow, Aleksandr Ledniew


Jerzy Połomski - Płynie rzeka
Nikołaj Rastorgujew, Ludmiła Zykina - Течет река Волга

Andrzej Bianusz

Hen z dala, daleka
W dal toczy się rzeka
W dal toczy się rzeka
W szeroki płynie świat

Przechadzam się brzegiem
Spoglądam w dal z biegiem
Spoglądam na rzekę
Mam osiemnaście lat

Pamiętam jak mówiła matka mi
Kochanie wiesz, że wszystko może być
Gdy będzie źle, bez żalu wszystko rzuć
I na ten brzeg do swojej rzeki wróć

Hen z dala, daleka…

Przechadzam się brzegiem
Spoglądam w dal z biegiem
Spoglądam na rzekę
Mam już trzydzieści lat

A było tak, i śnieg i pierwsze łzy
To wszystko gdzieś zabrała woda mi
Spotkania rąk i pierwszy dotyk ust
Zginęły gdzieś, jak ginie wiosła plusk

Tu przystań ma i przyjaciele tu
I życie me, do ostatniego tchu
A na tym brzegu, gdzie się z piosnką szło
Ktoś inny teraz będzie nucił to

Aleksandr Jagodkin

Aleksiej Sawrasow
Aleksandr Afonin
Nikołaj Bułygin
Izaak Lewitan










1 komentarz:

  1. Moja ulubiona piosenka i wspaniały wykonawca . Dziękuję z całego serca .

    OdpowiedzUsuń