Romanca o czekaniu na pierwszą miłość - Jonasz Kofta

Emilia Wilk

Jonasz Kofta
Romanca o czekaniu na pierwszą miłość

Ach, co za ból
Nie wiedzieć nic o swej miłości
Kiedy nadejdzie
W jaki się zamknie kształt
Ach, co za ból
Wyrzec się młodej nieśmiałości
I pełna lęku
Odejść w nieznany świat

Już nie ta sama
Będę dla ciebie
Zmieni się tyle
W kilka chwil
Pogasną słońca
Na pustym niebie
A moim światłem
Będziesz
Ach, będziesz ty

Ach, co za ból
Nade mną czarnej nocy namiot
Oczekiwanie
Ma taki dziwny smak
Ach, co za ból
Lękać się bardziej, bardziej pragnąć
Niewiadomego
Upragnionego dnia

Już nie ta sama
Będę dla ciebie
We włosy wepnę
Czarny mak
Usłyszysz w śpiewie
To, czego nie wiesz
Przybiegniesz do mnie
Z bliska, z daleka
Ja tutaj czekam
Ja tutaj czekam
Czekam na ciebie
Tak mi cię brak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz