Gdy w ramiona bierze mnie - Krystyna Wolińska

Marlene Dietrich - La vie en rose
Wiera Gran - Gdy w ramiona bierze mnie

Krystyna Wolińska


Dość jasne oczy ma ten ktoś
W uśmiechu śliczną linię ust
A w twarzy to specjalne coś
A wszystko bardzo na mój gust

Gdy w ramiona bierze mnie
Gdy głupstwa mówi mi
Na nowo wierze w szczęście
Chętnie każdy zmieniam plan
Gdy tego chce ten pan
Bo wiem, że to jest szczęście

Czy przetrwają wiek te dnie
Czy jutro skończą się
Zostawia mocny smak
To tylko wartość ma
I to ma sens
Gdy w jego twarz w milczeniu
Wciąż patrzę spod rzęs

A on w ramiona bierze mnie
Bym zapytała znów
Czy kocha mnie

Są dobre noce i złe dni
I dobre dni a noce złe
I nikt nie może pomóc mi
On psuje i naprawia je

Gdy w ramiona bierze mnie
Gdzieś w dal odpływa świat
Zostawi samo niebo
I prócz sprawy dwojga serc
Już nic nie liczy się
Już nie ma nic ważnego

On rozważa trudny fakt
Czy usta mam jak mak
Czy raczej róży kwiat

Jak mogłam żyć
O tym nie wiedząc nic
Że sposób jest
By mogło wciąż cudownie być

Bo gdy w ramiona weźmie mnie
To w ramiona weźmie mnie
W ramiona swe

👉TUTAJ z tekstem Wojciecha Młynarskiego

1 komentarz:

  1. Tak, Polacy są słowiańskimi Francuzami
    Vera śpiewa jak Edith Piaf

    OdpowiedzUsuń