Jeden uśmiech - Kaszkur i Zapert


Janusz Gniatkowski
Jeden uśmiech

Zbigniew Kaszkur, Zbigniew Zapert

Mówisz, że ci wiosny szkoda
Naszych spotkań gdzieś w ogrodach
I wycieczek poza miasto
Że zbyt prędko przeszło lato
Że tak lubisz zieleń, kwiaty
A tu nagle zima, mróz

Chociaż rację masz, kochana
Chociaż wiosna lepsza dla nas
Zima też ma swoje blaski
Nic nie szkodzi, że jest zimniej
Kiedy jesteś, miła, przy mnie
Mróz znaczenia nie ma już

Jeden uśmiech twój wystarczy mi za wszystko
Zastąpi wszystko mi
Z twym uśmiechem, kiedy jesteś blisko
Przychodzą wiosny dni

Jeden uśmiech twój dokoła wszystko zmienia
Od dzisiaj śnieg już spadł
Drzew gałęzie białe zazielenia
I cieplejszym czyni mroźny wiatr

Przywraca słów gorących echa
Szeptanych w ogrodach wśród róż
Więc, kiedy do mnie się uśmiechasz
Niczego nie chcę już

Jeden uśmiech twój wystarczy mi za wszystko
Najwięcej dla mnie wart
Jeden uśmiech, kiedy jesteś blisko
W najpiękniejszą bajkę zmienia świat

Często mówisz na spacerach
Że spacerom mróz odbiera
Całe piękno, cały urok
Że zawieje, zaspy, błoto
Zima niesie jakby po to
By w miłości szkodzić nam
Choć się z tobą, miła, zgadzam
Mnie pogoda nie przeszkadza
Choćby nie wiem jak ponura
Kiedy świat wygląda gnuśnie,
Wtedy proszę cię o uśmiech
I już słońce wokół mam

Przywraca słów gorących echa
Szeptanych w ogrodach wśród róż
Więc kiedy do mnie się uśmiechasz
Niczego nie chcę już

Obrazy: Michai Olteanu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz