Pozory mylą - Zbigniew Kaszkur

Janusz Gniatkowski
Pozory mylą

Zbigniew Kaszkur

Niech nadzieja nigdy w sercach wam nie zginie
Gdy los będzie was fałszywym tropem wiódł
Zakochałem się po uszy w cud dziewczynie
Beznadziejnie, jak na pierwszy oka rzut
Byłem pewien, że już z innym jest związana
Bo wskazywał na to pozór ten i ów
Ale ona powiedziała - proszę pana
Chcę przypomnieć panu kilka znanych słów

Pozory mylą, pozory mylą
I rzeczy sedno jest właśnie w tym
Pozory mylą, pozory mylą
Więc nie należy wierzyć im

Lecz musiałem pozostawić swoją muzę
Wyjechałem z niepewności o nią drżąc
A po roku zobaczyłem przy niej wózek
A w tym wózku koncertował mały brzdąc
Mi-miły synek - wyjąkałem z przerażeniem
Lecz jej uśmiech znów nadziei dał mi łut
To nie synek - powiedziała - to siostrzeniec
Po raz drugi, widzę, pozór pana zwiódł

Pozory mylą…

Teraz miejsce jest w piosence najciekawsze
Najpiękniejszą chcę wiadomość podać wam
Już z mą muzą los połączył mnie na zawsze
I ja dzisiaj także wózek z brzdącem pcham
Kto pomyśli, że w tym wózku znów siostrzeniec
Temu radzę - między bajki myśl tę włóż
I poświęcam jako małe wyjaśnienie
Mej piosenki ten ostatni refren już...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz